ღ ღ تنــــــ ـــــها درد منی ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 

عآدت ڪـردم بـﮧ اینڪـﮧ در بحرآ هاے زندگی ام خودم هوآے خودم رآ دآشتـﮧ بآشم...

 

 

 

در شب هآے بے خوآبے خودم برآے خودم لآلآیے بخوآنم...

 

 

 

وقتے بغض میکنم خودم، خودم رآ در آغوش بگیرم...دلدآرے بدهم...

 

 

 

میبینے؟؟

 

 

 

تنهآیے بآ همه ے دردے ڪـﮧ دآرد مرآ "مرد" بآر آورده...

 

 

 

آنقدر ڪـﮧ بآ همـﮧ ے "زنآنگے ام" "مردآنـﮧ" بـﮧ خودم تڪیـﮧ میڪنم...

 

 

 

 

 

به تو کــــه کـــــ ــاری ندارم!


دارم به دردِ خــــــــ ــــــــ ـــــــودم می میرم


تقصـــــیر مــــــ ـــــن نیست


که “تـــــ ــو”


تنــــــ ـــــها درد منی…

 

 

♥قــــــراره یه میــــــدون به اســــــم من بزنن♥

♥با تشــــــکر از ...؟ ♥

♥همــــــه ی عزیزانــــــی

که تو این مــــــدت مــــــن را دور زدن♥

 
 

نـسلــے هـستـیـــم ڪـﮧ

روز هـا مــے خـوابیــم

و

شـبـ هـا بیـבاریـم...

چـوטּ تـاریـڪے شـبـ بـرامـوטּ

قـابلـ تحمـل تـر از

"تـاریــڪـے" روز هـامـونــﮧ..

 
 
 

درنگ

عجب دنیای عجیبیست!

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود

زمانی که گفتی”برو”

چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود .

99cd6a76b90f85943aa71247ae945794-425

 

بــعـضـی ها باهات کاری میکنن

که یادآوری تمام لطفهایی که در حقشون کردی

به شدت از خودت متنفرت میکنه

 
 
 
خدایا... قیمت آسمانت چند است؟


می خواهم تکه آسمانی کلنگی بخرم 


دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا gh
ساعت11:40---3 مهر 1392
اینم قشمگ بود بازم ممنون
پاسخ: خواهش میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:,ساعت 3:30 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |